Thursday, March 12, 2009

"Notis Pemberitahuan"

Di dalam jangkamasa dua bulan ke atas (bergantung kepada situasi), tidak akan ada sebarang entry baru yang akan diterbitkan di dalam blog saya ini. Hal ini disebabkan saya terpaksa menumpukan sepenuh perhatian terhadap perkara-perkara penting terutamanya yang melibatkan penulisan tesis saya yang memerlukan lebih perhatian dan perlu diberi keutamaan. Sekiranya semuanya telah selesai, InsyaAllah saya akan menulis seperti biasa di ruangan blog ini. Sekian saja untuk kali ini.

7 comments:

Nana RUZ said...

salam...

smg b'jy m'hasilkan tesis yg baik... slmt maju jaya!

Faizal said...

wksalam...

Terima kasih diatas sokongan anda..smoga kita smua sm2 bjaya dlm mgejar cita2.

.::AdNiSya3108::. said...

SEMOGA KITA DAPAT GRAD DGN JAYANYA
BERSAMALAH KITA BERUSAHA KERAS UTK MENYIAPKAN TESIS
INSYAALLAH SEMUA PASTI BOLEH.


AKU MAHU GRAD..hehehe

Anonymous said...

semoga berjaya.. :)

KaMaRiAh KaMaRuDdIn. said...

salam...
moga..segala usaha berhasil..
kuatkan semangat walaupun apa yg dtg menduga kita...

Anonymous said...

semoga berjaya mengejar cita-cita anda.. =) i'm proud with you.

kwn sekolah lama.

Dr Dre said...

tesis?..hahahahahah..padan muka ang..aku dah kena dah dulu!..sampai nak tercabut otak!.hahah..tapi xpe,sat nanti dah dpt result,kalau dpt A,ang akan rasa mcm dunia ang yg punya..hahahha...Good Luck!..ada masalah bagitau!..